Kiemelt hírek
Tisztelt Ügyfeleink! Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Európai Unió Bizottságának és a Tanács elnökségének közös szervezésében az idei Export Control Forum 2020. december 11-én, virtuálisan kerül megrendezésre. A regisztráció menetéről és a programról a későbbiekben küldünk tájékoztatást. További információkat az EU Bizottság honlapján találnak: https://trade.ec.europa.eu/doclib/docs/2020/november/tradoc_159086.pdf
Tisztelt Ügyfelünk! Tájékoztatjuk, hogy a Budapest, VIII. Bláthy Ottó utca 3-5. szám alatti telephelyen működő FÉMJELZŐ ÚJ ÜGYFÉLFOGADÁSI RENDJE 2019. május 2. napjától a következő: Hétfő - Csütörtök: 7.30-12.00 és 12.30-14.00 között Péntek: ZÁRVA Kérjük fentiek szíves figyelembevételét a fémjelzési ügyeik intézésével kapcsolatban! Budapest, 2019. április 17. Budapest Főváros Kormányhivatala Kereskedelmi, Haditechnikai, Exportellenőrzési és Nemesfémhitelesítési Főosztály
Tájékoztatjuk az utazásszervezői tevékenységet folytató utazási vállalkozókat, hogy a 2018. október 31-i kötelezettség teljesítéséhez kapcsolódó tájékoztató levél, az adatlap és a hasznos információkat tartalmazó segédlet megtalálható és letölthető a weboldalunk "Nyomtatványok" menüpontjában közvetlenül a felugró oldal második blokkjában, "Felhívás" címszó alatt, valamint elérhetőek jelen hír mellékleteként is. (http://mkeh.gov.hu/ugyintezes/nyomtatvanyok)
IGAZGATÁSI SZÜNET
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a Kormány által a téli igazgatási szünet elrendeléséről szóló 407/2023. (VIII.30.) Korm. rendelettel 2023. december 27. napjától 2024. január 1. napjáig elrendelt igazgatási szünet idején a BFKH Kereskedelmi, Haditechnikai, Exportellenőrzési és Nemesfémhitelesítési Főosztályon a munkavégzés szünetel.
Minden Kedves Ügyfelünknek Meghitt, Békés Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet Kívánunk!
Kereskedelmi, Haditechnikai, Exportellenőrzési
és Nemesfémhitelesítési Főosztály
Ügyintézés az igazgatási szünet ideje alatt Bővebben>>
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a téli igazgatási szünet idején, 2023. december 27-től 2024. január 1-ig kérelmek az alábbi módokon benyújthatóak, de az új ügyek intézése csak 2023. január 2-án kezdődik, mivel az igazgatási szünet időtartama nem számít bele a kormányzati igazgatási szervek előtt folyó hatósági és egyéb eljárások ügyintézési határidejébe.
A folyamatban levő ügyek esetében 2023. december 27. napján az ügyintézés megáll, és szintén csak 2023. január 2. napon folytatódik, és az igazgatási szünet időtartama nem számít bele az ügyintézési határidőbe.
Elektronikus úton
- ÁNYK nyomtatványok használatával cégkapun keresztül, vagy
- e-papíron az alábbiak szerint:
-> a kérelem nyomtatványt és a szükséges mellékleteket, aláírva, szkennelve, vagy elektronikus aláírással ellátva és e-papírhoz csatolva, címzettként az alábbiakat kiválasztva:
-> Témacsoport: Kormányhivatali ügyek
-> Ügytípus: Ipari és kereskedelmi igazgatási feladatok
-> Címzett: Budapest Főváros Kormányhivatala
Jelölni szükséges, hogy CÉGKAPUBÓL KÜLDVE SZERETNÉK az E-PAPÍRT BENYÚJTANI.
Postai úton
A postai kiszállítások és a postafiókos kikézbesítések a közigazgatási szünet ideje alatt szünetelnek. A közigazgatási szünet ideje alatt érkező küldeményeket a Magyar Posta gyűjti , és az első munkanapon, 2023. január 2-án kézbesíti.
2023. december 19.