MKEH » Kiviteli és behozatali elektronikus kérelmek és cégkapus beküldés lehetősége

Kiviteli és behozatali elektronikus kérelmek és cégkapus beküldés lehetősége

 

Tisztelt Ügyfelünk!

Nyomtatványok verzióváltása, frissítése

Tájékoztatjuk, hogy az Önök által használt kiviteli-behozatali engedélykérelmek elektronikus nyomtatványait és az ehhez kapcsolódó rendszereket frissíteni fogjuk, ezért a kérelmeket a jelenleg használt e-nyomtatványokon

november 21-én 14:00 óráig fogadjuk be.

november 21. 14:00 órától 2019. november 22. 8:00 óráig a kérelmek befogadása szünetel.

Kérjük, hogy a kiviteli-behozatali engedélykérelmek e-nyomtatványainak új verziójú változatát (ideértve egyes esetekben a megváltozott csatolandó dokumentumokat) 2019. november 22-én 8:00 órától kezdődően töltsék le az alábbi linkről, mivel elektronikus kérelmeiket ettől az időponttól kezdve csak a frissített verziójú e-nyomtatványokon tudjuk befogadni.

http://mkeh.gov.hu/E-ugyintezes/eNyomtatvanyok

Cégkapus beküldés

A nyomtatványfrissítéssel egyidejűleg a fenti időponttól lehetővé válik a kérelmek cégkapun keresztül történő beküldése is. Amennyiben a cégkapuról történő beküldést választják, úgy a kérelem nyomtatványok előlapján már nem szükséges kitölteni az ügyfél és az ügyfélkapu felhasználó hatósági azonosítókat. Ha személyes ügyfélkapujuk kapcsolódik az Önök által képviselt cég, mint kérelmező cégkapujához, úgy az ügyfélkapu és cégkapu közötti váltást a tarhely.gov.hu weboldalon, ügyfélkapuval történő bejelentkezést követően a saját nevük alatti mezőben tudják kiválasztással megvalósítani.

Amennyiben kérelmeiket továbbra is ügyfélkapun keresztül küldik be, úgy kérjük a korábbiaknak megfelelően járjanak el.

Kérjük esetleges kérdéseikkel a szakterületi ügyintézőket szíveskedjenek keresni.

Türelmüket és együttműködésüket köszönjük.

Kereskedelmi, Haditechnikai, Exportellenőrzési és Nemesfémhitelesítési Főosztály

2019. november 18.
Vissza