PDF verzió
Nyomtatóbarát verzió
MKEH » Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal » Ügyfélelégedettségmérés

Ügyfélelégedettségmérés


Tisztelt Ügyfelünk!

A Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal 2014-ben ügyfélelégedettség felmérést folytat.

Az Ön megelégedettsége az egyik legfontosabb szempont az MKEH számára. Annak érdekében, hogy a legjobb színvonalú szolgáltatást nyújthassuk Önnek, kérjük, ossza meg velünk tapasztalatait a Hivatal által végzett tevékenységről.

Az alábbi hivatkozásokat megnyitva egy olyan elektronikus kérdőívet talál, melynek kitöltése csupán néhány percet vesz igénybe, számunkra viszont nagy segítséget jelent.

Kérdőívek:


Amennyiben Ön esetleg több Hatóságunk eljárásaiban is részt vett, úgy kérem, hogy a többi, adott Hatóságokhoz tartozó kérdőívek kitöltsében is közreműködni szíveskedjen.


Előre is köszönjük minden válaszoló ügyfelünknek, hogy segíti a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal azon törekvését, hogy szolgáltatásainak minőségét folyamatosan fejlessze.

A mérési időszak 2014.július 1. és 2014. szeptember 30 . között zajlik, így kérjük, hogy a kérdőívet lehetőleg 2014. szeptember 30. -a előtt kitölteni szíveskedjen.

A kérdőív kitöltése anonim, válaszait bizalmasan kezeljük, azok közvetlenül a Hivatal minőségügyi vezetőjéhez jutnak el.

           

Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal


Az utolsó módosítás dátuma: 2017-01-27
    Pénztárgép tájékoztató
  
 
  
 
  Felvonók üzemeltetése és ellenőrzése


  Utazási irodák nyári ellenőrzése

  Gázpalack egyszerű jogosultságszerzés
 MKEH-EFER
 
 

 

Kormányhivatalok

Kormányablak

Új Széchényi terv

Ügyfélkapu
Magyarország.hu
Termékinformációs pont
EUR-Lex

IMI
Nemzeti Közszolgálati Egyetem
EU Vonal
TARIC
Közadatkereső
   CE
 
Ecopliant
 
NAV